TELEMARKETING: cum se realizează o campanie de telemarketing de succes.

Dacă ne veți încredința prima dumneavoastră campanie de telemarketing, veți avea ocazia să vă convingeți de modul în care vă vom acorda asistență la fel ca și de rezultatele obținute.

Dacă nu este vorba de prima dumneavoastră campanie de telemarketing, vă veți putea convinge de diferențe!

Telemarketing-ul reprezintă una din tehnicile de marketing direct și se referă la contactul telefonic direct, prin intermediul operatorilor telefonici, între o firmă și clientela sa actuală sau potențială. Obiectivul este de tip comercial: promovarea bunurilor și serviciilor și indentificarea acțiunii succesive, care poate fi trimiterea materialului promoțional, sau fixarea unei întâlniri cu un client sau cu o firmă.

Când obiectivul acțiunii de telemarketing este acela de a încheia o vânzare, atunci este vorba despre teleselling (și nu telemarketing).

Telemarketing-ul se împarte în două categorii mari :

  • telemarketing de tip inbound, când cel care sună este clientul (de exemplu în urma unei reclame)

  • telemarketing de tip outbound, când cel care sună este operatorul telefonic

Pentru a avea succes în telemarketing este nevoie de un script bun și de baze de date de calitate.

A obține baze de date fde calitate este una din specialitățile noastre. Examinând amănunțit necesitățile dumneavoastră vă vom putea găsi cele mai bune baze de date. Putem folosi și baze de date aflate deja în posesia dumneavoastră și, eventual, să le actualizăm, dacă este necesar.

Scriptul reprezintă un alt element fundamental care poate garanta succesul  unei campanii de telemarketing. Acesta constituie schema convorbirii, care include textele ce trebuiesc utilizate în funcție de cum evoluează convorbirea. De exemplu, în cazul unei convorbiri outbound, scriptul poate să includă o scurtă prezentare a firmei și a propunerii comerciale; un scurt interviu, compus din întrebări adresate clientului; o faza de ”motivare”, în care operatorul, în baza interviului, acționează în conformitate cu potențial interes al clientului față de campania de marketing în curs; și concluzia, sau încheierea, în care convorbirea se concretizează în finalitatea ei, în esență comercială. Utilizarea unui script eficient permite operatorului să se concentreze la a asculta clientul, și a personaliza contactul telefonic: tonul de voce pe care îl adoptă, ritmul, pauzele, etc.

Conceperea unor scripturi de succes pentru campaniile de telemarketing reprezintă una dintre îndatoririle pe care experții noștri, specialiști în marketing telefonic, o abordează cu maximă atenție.

RUXANDRA-MIN1-300x268_f_improf_300x268

Dar mai există și alte elemente importante, care fac dintr-o campanie de telemarketing un succes comercial, și care reprezintă organizarea și coordonarea campaniei: colaboratorii noștri calificați, care vor munci în echipă cu dumneavoastră:

  • Responsabila noastră cu serviciile de Telemarketing: va urmări proiectul dumneavoastră și va fi apreciată în baza succesului campaniei dumneavoastră.

  • Persoana care va ocupa rolul de Team Leader al proiectului dumneavoastră de Telemarketing: susține, coordonează și motivează echipa și este informată întru totul asuora firmei dumneavoastră, asupra produselor dumneavoastră, asupra organizării interne a firmei dumneavoastră, și va fi cea care va lucra în echipă cu dumneavoastră

  • Competentele noastre Operatoare telefonice: știu cum să gestioneze cu succes apelurile telefonice, beneficiază de training constant și participa activ la verificări constante și programe de îmbunătățire a calității.

    Costurile campaniilor de Telemarketing

    Costurile unei campanii de telemarketing depind de diferiți factori și de tipul specific de proiect. În genera, campaniile de Telemarketing sunt cotate în baza diferitelor metode utilizate:

    • Costul per contact util (prin contact se înțelege conversația telefonică în sine, independent de rezultat

    • Costul per contact specific unui profil anume (presupune verificarea unor informații deja existente și/sau culegerea de informații, indiferent dacă a fost fixată o  întâlnire, sau nu)

    • Costul per întâlnire fixată (presupune o sumă fixă pentru fiecare întâlnire fixată de call center)

    • Costul per contract obținut (atunci când campania este o campanie de telesales și prevede vânzare de servicii sau produse)

    • Costul per orar (se referă la prețul în funcție de orarul de prestare al operatorului)

    • La cele de mai sus se pot adăuga, în unele cazuri și în funcție de proiect, costuri de setup, pentru studierea amănunțită a proiectului, pregătirea scriptului și pentru interacțiunile preliminare. Costul de setup este de obicei un preț modic.

CONTACTEAZĂ-NE ACUM PENTRU O OFERTA, FĂRĂ OBLIGATIVITATE. VĂ VOM RĂSPUNDE CU PROMPTITUDINE

Tel. +40.364.88.56.77
e-mail: contact-us @ fspglobal.ro