Outsourcing și delocalizare de activități și departamente

Suntem in măsură să efectuăm de la distanță mare parte din activitățile de gestionare și administrare a organizării voastre: adminsitrație, solicitare a platilor, gestionare a practicilor administrative, ordine si contracte, poșta, validare conturi, data entry, gestionare cataloage, comunicări, procese de marketing, posta clientilor.

Toate serviciile oferite de noi vă vor ajuta să creșteți eficiența operativă, să optimizați ”back office”-ul, si va vor lăsa mai mult timp să vă dedicați pieței voastre și clienților voștrii.
Suntem in măsură să efectuăm de la distanță mare parte din activitățile de gestionare și administrare a organizării voastre: adminsitrație, solicitare a platilor, gestionare a practicilor administrative, ordine si contracte, poșta, validare conturi, data entry, gestionare cataloage, comunicări, procese de marketing, poșta clientilor.
Mulțumită procedurilor atente de producție, a metodelor exclusive si a controlului atent a calității, am asigurat clienților resultate rapide și excelente. Toate serviciile noastre de backoffice pot sa fie furnizate in 24 ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an.

Controlul listelor cu contacte, actualizare data base, data entry

De câte ori ați vrea să faceți ordine în multele liste obținute în timp: de la participări la târguri, sau poate de la publicitate sau chiar file istorice de comenzi, sau liste comerciale obținute în timp. Deseori in firma exista deja o moștenire de contacte istorice care are nevoie sa fie  doar  reîmprospatate sau rearanjate: pentru a cere o adresa email, pentru a verifica/actualiza adrese si numar de telefon, etc. Este o muncă grea și cu toate celelalte mii de treburi de făcut, cu lucrurile din fiecare zi de gestionat, nu gasiți niciodata timpul sa o faceți? Atunci de ce să nu lăsați munca in seama noastră ? Cunoaștem metodele pentru a face treaba în mod rapid si eficient.

Completarea listelor clienților ce provin din surse oficiale si actualizare

Ați obținut liste din surse oficiale dar datele nu sunt actualizate sau nu sunt complete sau aveți doar adresele sediilor legale si nu adresele operative? După cum se știe listele ce provin din surse oficiale de liste sunt o referință … dar deseori nu sunt actualizate și deci puțin folositoare. Noi suntem în măsură să facem cautările necesare pentru a avea date ”proaspete” si actualizate pentru activitățile voastre comerciale, promoționale, de mailing postal si prin internet.

Profilarea si extragerea de data base pentru a afla noi clienți

Putem sprijini activitățile si campaniile voastre furnizându-vă data base profilate B2B, pe sectoare de marfă, pe geografie, pe cifre de afaceri, pe angajați, si alți parametri; sau data base profilate B2C pe sex, vârstă, profesie, interese, hobby, etc.

Reorganizarea, validarea, actualizarea dosarelor clienților

Deseori exista in firma dosare vechi cu clienți nu toate actualizate la același nivel. Nu doar ca lipsesc datele complete actualizate, datele numerelor de telefon sau emailurilor, dar se și descopera schimbarea firmei clientului, sau mutarea acestuia, sau incheierea activității. Reorganizarea, actualizarea si curățarea dosarelor este o munca care necesită precizie și efort. Munca implică activități de standardizare, transcriere, indexare, in afară de activitățile de căutare care sunt efectuate de persoane specializate care lucreaza in paralel cu instrumente informatice, cu cautări pe internet și cu accesul la base de date externe.

Toate serviciile oferite  de noi vă vor ajuta să creșteți eficacitatea operativă, sa perfecționați ”back office”-ul, și vă vor lăsa mai mult timp să vă dedicați pieței voastre si clienților voștrii. A se externaliza înseamnă și flexibilitate si economie.

CONTACTEAZĂ-NE ACUM PENTRU O OFERTA, FĂRĂ OBLIGATIVITATE. VĂ VOM RĂSPUNDE CU PROMPTITUDINE.

Tel. +40.364.88.56.77
e-mail: contact-us @ fspglobal.ro